joi, 26 februarie 2009

Interviu cu Maximilian Nicu

Mai jos puteti citi un interviu cu viitorul tricolor Maximilian Nicu:

- Max, cînd te vedem în "naţionala" României?
- Depinde de cît de repede primesc cetăţenia şi dacă mă cheamă domnul Piţurcă.

- Ştim că eşti urmărit îndeaproape şi că te-au căutat azi de la federaţia română.
- Da, am fost sunat şi mi s-au pus mai multe întrebări. Cum stau cu actele, cît de bine vorbesc româneşte..

- Prea bine nu stai cu româna...
- Într-adevăr. Dar eu n-am făcut curs de română. Am învăţat acasă, vorbind cu părinţii şi cu bunicii.

- Eşti şi în vizorul federaţiei germane. Dacă te vor şi ei, ce alegi?
- Ar trebui să mă gîndesc serios. Dar cred că aş alege România. Inimia mea e în România. Părinţii mei provin de acolo. Sînt şi neamţ, dar parcă mai mult mă simt român.

- Ai spus la un moment dat că e mai uşor să ajungi în "naţionala" noastră. Uite că Streit, care-i mai român decît tine, n-a ajuns.
- Atunci m-am gîndit doar la faptul că nivelul fotbalului în România e mai jos decît în Germania. Dar între timp m-am convins că nu-i chiar aşa.

Niciun comentariu: